Monday 27 August 2007

Endings ///Toute bonne chose

Last Friday was the last game of the Summer Friday co-ed league. The game was played in typical fashion, with one team going ahead by several goals, and then resting on its laurels only to lose 10 to 8 in the end. I got my share of goals again (3), but I was part of the problem towards the end as our team sagged rather than continue to push.

///Le dernier match de la ligue d'été mixte du vendredi ressemblait à la plupart des affrontements de l'été. Une équipe a pris les devants en marquant plusieurs but, mais s'est assis sur ses lauriers et a permis à l'autre de les rattraper vers la fin et de les vaincre 10 à 8. J'ai eu ma part de buts encore (3), mais j'ai fait partie du problème car moi et mon équipe étions en perte de vitesse, et on n'a pas travaillé aussi fort qu'eux vers la fin.

No comments:

Blog Archive