Monday 13 August 2007

Sharper! ///Plus aiguisé!

Wow, was I ever a dull skater... I felt like I could corner a airpin turn doing 100 mph. I now appreciate the value of sharpened skates a bit better. The game itself was nothing to write home about, as many players were missing and it was a bit of a rag-tag affair. We won 9-5, and I scored three goals, but my main accomplishment was deking Brian W, who is an older but excellent defenseman. I've been having trouble beating him but I was able to toy with him and he didn't know if he was coming or going.

Ouin, je patinais presque sur mes bottines... Je me sentais comme si je pourrais négocier un virage de la Formule 1. J'apprécie davantage la valeur de lames bien affilées. Le match lui-même n'était pas très intéressant, on a gagné 9 à 5 et j'ai marqué trois buts, mais il manquait plusieurs joueurs et le jeu était désorganisé. Mon accomplissement était plutôt de pouvoir déjouer Brian W, un excellent défenseur d'âge mûr avec qui j'ai de la difficulté normalement. Cette fois j'ai pu lui faire un entourloupette et le déjouer habilement.

No comments:

Blog Archive