Wednesday 1 August 2007

Which Wednesday League? ///Quelle ligue du mercredi?

I've been subbing in Woody's Wednesday league this summer after playing a few games in his Winter Wednesday league this spring. I've received an invite to join them, which would mean letting go of my regular Wednesday co-ed league that I've played in for five years.

I've really had fun with this crew, and will continue to play with them Mondays.

I'm leaning towards Woody's league because the players have a bit more hockey experience, which means that they play better positionally. I think I can be challenged more in this new league than by continuing in my old one. All else being equal, I think this will further my individual development as a hockey player.

Any thoughts or advice?

///J'ai joué quelques matchs dans la ligue du mercredi de Woody cet été, après avoir joué avec eux quelques fois ce printemps. J'ai reçu une invitation de me joindre à eux pour l'hiver, ce qui voudrait dire que je quitterait ma ligue mixte du mercredi auquel je participe depuis cinq ans.

J'ai eu beaucoup de plaisir avec ce groupe, et je continuerai de jouer avec eux les lundis.

Je songe à me joindre à la ligue de Woody car les joueurs ont plus d'expérience, donc leur jeu de position est meilleur. Je crois qu'il s'agit d'un plus grand défi que de continuer dans l'ancienne ligue, ce qui me permettrait de continuer à me développer comme joueur de hockey.

Quel serait votre point de vue à ce sujet?

No comments:

Blog Archive