Thursday 16 August 2007

I Felt Like Todd Krygier ///Je me suis senti comme Todd Krygier


During last night's co-ed game, I got at least eight great scoring chances and was skating like the wind. The fact that I didn't score at all makes me feel like Todd Krygier, a former Capitals player who had earned the nickname Hands Of Lead become of his inability to score goals on the multiple chances he created with his speed. God help me.


///Lors de mon match de ligue mixte d'hier, j'ai eu au moins huit occasions de marquer et je patinais comme le vent. Le fait que je n'ai pas marqué un seul but m'amène à me sentir comme Todd Krygier, un ancien des Capitals qui avait mérité le sobriquet Hands Of Lead (mains de plomb) parce qu'il était presque toujours incapable, malgré sa rapidité, de convertir ses chances de marquer en buts. Que Dieu me vienne en aide.

No comments:

Blog Archive