Thursday 26 April 2007

In Tough ///D'la misère


It hurts me to do this, but I must predict that the Devils will take their series against the Senators because of superior goaltending. I hope I'm wrong, but Martin Brodeur is capable of stopping the formidable offensive prowess and team play of the Sens. I was lining up a game 7 win for the Sens until I realized that I was only favoring the home team. Devils in 6.


///Ça me peine de faire ceci, mais je dois prédire que les Devils gagneront leur série contre les Sénateurs à cause de leur force devant le filet. J'espère que je me trompe, mais Martin Brodeur est capable de contrer la formidable offensive et le travail d'équipe des Sénateurs. J'enlignait une prédiction favorable pour les Sénateurs, en 7 matchs, pour me rendre compte que c'était mes émotions qui parlaient. Les Devils vaincront en 6.

No comments:

Blog Archive