Tuesday 3 July 2007

Quitting and its effects ///Les effets de quitter le hockey

My decision to quit organized hockey had an effect on me. I felt disconnected from the game I love, and sought refuge in the solitary pleasures of cross-country and long-distance running throughout high school and university. My passion for hockey waned, and I watched very few games in the early eighties. Apart from a few pickup games at university, I would not start to play regularly again until the age of 27.

///

Ma décision de quitter le hockey organisé a eu un effet sur moi. Je me sentais déconnecté du sport que j’aimais tant, et j’ai pris refuge dans la course de fond et les courses de distance tout au long de l’école secondaire et de l’université. Mis à part quelques matchs improvisés à l’université, je n’ai pas recommencé à jouer régulièrement avant l’âge de 27 ans.

2 comments:

Anonymous said...

Merci de Tahiti, on fait un merveilleux voyage...

wolfeyes said...

De rien... :)

Blog Archive